Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2007 20:11 - Изложба с причудливи форми откри панагюрец
Автор: luki Категория: Новини   
Прочетен: 729 Коментари: 0 Гласове:
0



Всеки град си има своите самобитни таланти, хора на изкуството, които изработват своите творби с голяма обич и топлина. В нашия град това е Иван Узунов - обущар и самороден талант. Дядо Иван вече 40-50 години събира и изработва самобитна, нестандартна пластика, както той сам я нарича. За своята страст 81- годишният дядо Иван казва: „Аз обичам всичко онова, което има някаква форма. Обичам походите, обичам гората и това ми помага да откривам своите нови творения. Когато видя някакъв клон, аз веднага улавям, че от него може да стане нещо интересно”. Всяка една негова творба е плод на изключителното му въображение. Дори съчките от лозината, пръчките, които всеки един от нас изхвърля, в ръцете на дядо Иван придобиват причудливи форми на птици, мишки, глава на крава и много други красива неща. Много малко хора знаят, че беседката в намиращият се наблизо детски кът е дело на този благороден човек. „Аз обичам да се пази. Обичам на улицата човек да показва уважение. Ето парка, колко ни бе хубав, а сега пейките са счупени, паметниците са в лошо състояние. Ето това не е хубаво”.

Най- голямата мечта на Иван Узунов е, колкото се може повече хора да посетят и да видят неговата изложба. Самият той казва: „Аз не взимам пари, даже ми е много радостно, като дойде някой тук при мен, да погледа”.

На сбогуване майсторът на екстравагантната изложба ни изпраща с пожеланието да сме живи и здрави и да отидем пак.



Тагове:   изложба,   откри,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: luki
Категория: Новини
Прочетен: 95539
Постинги: 38
Коментари: 62
Гласове: 389
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930