Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2007 23:14 - Живота на хората- тоест моя живот
Автор: luki Категория: Новини   
Прочетен: 864 Коментари: 0 Гласове:
0



Леле, кога дойде края на февруари? Толкова бързо се ниже времето, сякаш ни се надсмива, а ние хората, така и не разбираме нищо от живота. В това се обедих днес, когато се запознах се една жена. По своему странна, но някак завършена. Жена, която се опита да ме въведе в своя свят, онзи- невидимия за човешкото око. Да ви кажа честно, нищо не и разбрах, но жената изглеждаше толкова красива и спокойна........Сякаш света за нея бе спрял и тя се наслаждаваше на един момент и пак, и пак, и пак........
Може би, когато прочетете това, просто няма да ми повярвате. Ами, то и аз не можех да повярвам, но това ми се случи, странно нали?
Та, живота............Много поети са писали за него, много са го възпявали и какви ли не глупости са се опитвали да ни втълпят, но истината е, че всеки живее своя собствен живот. А, най- важното е, че, колкото и травиално да ви звучи, всеки кове своята история. Едни успяват, други пък не, но действителността е такава, че всеки се сблъсква със своите демони и дракони. А според мен цаката му е, просто да се бориш и да отстояваш себе си, колкото и да е трудно на моменти и винаги, ама, абсолютно винаги от теб да се носи положителна енергия. Долу енергиините вампири! Да живеят нормалните хора! За съжаление те са се поизгубили напоследък. Много недоверие се навъди, много злоба и завист, но аз съм над тези неща. Според мен това е правилната политика. За да оцелееш в този, така бързо развиващ се свят, ти трябва да си непокист. Макар че и на мен понякога ми е криво, в тези моменти просто гледам да не мисля или пък правя обратното- просто се обръщат с лице към проблема....И обикновено това помага....А на вас?


Тагове:   моя,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: luki
Категория: Новини
Прочетен: 95502
Постинги: 38
Коментари: 62
Гласове: 389
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930