Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2006 22:20 - ехо 8-ми е
Автор: luki Категория: Новини   
Прочетен: 602 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравей, драги читателю!
Днес реших, че просто трябва да напиша нещо, но какво.........И се сетих?!
Ами днес е 8 декември-деня на студента, а това вече си е новина. Преди няколко години и аз бях студентка и аз не се интересувах много от живота т.с от сериозният живот, от реалността. Живеех си спокойно, замечтано и в моя свят, свят, в който бе много хубаво и нямаше проблеми, ама никакви. Сега, като се замисля, колко ми е било леко тогава!!?
Ще ми се да се върна назад, но връщане няма! Живота е сега и е тук.
Не ме разбирай погрешно, драги читателю. Животът ми сега е много хубав, имам прекрасен съпруг, страхотна работа, абе въобще, да чукна на дърво за сега всичко върви добре.
Но е приятно да се върнеш назад, да си спомниш твоите студенски години, твоите колеги и приятели. С някой не съм се виждала поне от 3 години!!!
А това е много жалко! Но разстоянието наистина убива приятелството и колкото и да се опитваш да го съхраниш, това просто не става.
Да, този празник е много хубав и аз с голямо удоволствие ще се сещам и ще го празнувам, всяка година.
Смятам, че всеки, който е бил студент ще ме разбере, а на тези, който не ме разбират, ами простено ви е....?!?!?!
Честит празник колеги!!!!
Да сте живи и здрави и винаги усмихнати!


Тагове:   Ехо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: luki
Категория: Новини
Прочетен: 95558
Постинги: 38
Коментари: 62
Гласове: 389
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930