Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2010 14:04 - Мисли на една майка!!!!
Автор: luki Категория: Лични дневници   
Прочетен: 831 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.03.2010 14:08


Ммммм......да!!!! Ден като всеки друг, само дето е доста ветровито и снежно. Учудващо, как изобщо не прилича на месец март. Мммммм.....да, ако е вярно, че март е в същност същността на жената, боже, колко сме сърдити тази година. Дали защото има криза, или защото, някои от нас не получават необходимото внимание, кой ли може да каже!?!?!? Май- никой- дори и аз, независимо, че съм жена!!!
Хей, домакини, работещи, майки и не майки- усмихвайте се повечко, че да може времето да се оправи и ние, с малките бебчовци, да излезем на вън.
А като цяло, всичко си е по-старому. Политиците са си политици. Те са добре. Взимат високи заплати и се усмихват!!! Работещите или казано по-просто, средно статистическият българин, ами той взима пари, колкото да преживява, но е важно, че и той, се усмихва!!!!- ПОНЯКОГА!
МММММММ........да!!! Това е животът!
Но да не останете с впечатление, че и аз съм депресирана или нещо такова, НЕ, напротив. Аз изживявам в момента най- хубавите и прекрасни мигове в моя живот. Преди малко повече от 6 месеца родих своя прекрасен син- Ники и в момента се гледаме с него. Всичко е прекрасно! Просто като гледам, как вървят нещата в България се дразня, затова реших да споделя!!!!
Прекрасен ден на всички пожелавам и наистина, жени, усмихвайте се повечко, за да може и аз с моя син да излезем на разходка!!!!!



Тагове:   майка,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: luki
Категория: Новини
Прочетен: 95327
Постинги: 38
Коментари: 62
Гласове: 389
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031