Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2008 22:04 - "Майсторе, майсторе- душата твоя изгоре...."
Автор: luki Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4598 Коментари: 15 Гласове:
0

Последна промяна: 30.05.2008 22:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Преди няколко дни решихме с моя мъж, че ще правим външен ремонт, по точно удължаване на тераса. До тук всичко беше добре, но, винаги има едно но......От къде да намерим майстор и то оправен, а не като в оная песен.."Майсторе, майсторе- душата твоя изгоре...." и т.н и т.н. След дълго проучване и разбира се допитване до по- възрастни хорица- все пак открихме майстор и то не какъв и да е майстор, а "Майстор" с главно М. Срещнахме се с него, уговорихме се, но когато стана въпрос за плащането- аз като добро и възпитано дете го попитах- колко ще ни струва услугата и за колко време ще бъде готово. Той, Майсторът ме погледна с едни големи, големи и много учудени очи и простичко каза: "Ти не мисли за това като го направим ще се разберем. Малко по- късно обаче започнах да си мисля, от кога аджаба Майсторите не казват предварително, колко ще искат за услугата и къде подяволите отиде "пазарлъка".За свое успокоение реших, че като се появи този Майстор просто отново ще го попитам, преди още да е почнал работа. Все пак по тази негова логика, когато приключеше работа, той можеше да си поиска, колкото си реши. Викам си- няма точно мен да правят на балък я. Ще си търся правата на работодател.
След два дни нашият прочут Майстор пристигна и то в 8.00 часа. Аз обаче бях готова. Станала, нахъсила се и готова за разправия ако се опре до там, че дори и да го изгона ако не получа информацията, която ми е нужна. Отивам при него и отново със същия въпрос, но този път реших да го обърна на хумор, та дано да избегнем караницата. Затова усмихвайки му заявявам, че не съм спала от два дни и все мисля, колко ще ни излезе този ремонт, а той - обърна се невъзмотимо и ми вика: "Е, добре де, ще ти кажа. Как искаш да ми плащаш?
- "Най- евтино естествено"- му отговарям.
- "Добре тогава, значи на надник- 35 лева, ама пред другите ще викаш, че ти взимам 45 лв".
Отговорът ми в този случай бе-"Нямаш проблем, стига наистина да не ми ги взимаш".
И така се разбрахме с нашият Майстор.
Дойде време да се отлива бетона, а за хората, които не са се сблъсквали с това, това е деня, в който на Майстор не се плаща, а само на хора- помощчий, ако има такива.
Какво направи нашият Майстор в този случай.
Когато му се обадихме и му казахме, че трябва да е в 9.00 часа у нас, че ще докарат бетона, той просто и лаконично ни отряза като каза, че има да коси люцерна. Да, какво да ви кажа, трудно е в днешно време да си наемеш Майстор и то свестен. А не като нашия- кретен.
В този момент се зарекох, че ще го уволня и няма да го викаме повече. То на такъв човек не може да се разчита. Затова, когато си наемате Майстор- искайте препоръки и то железни. Да не ви излезе накрая с това, че има да коси люцерна или бог знае, какво още...........


Тагове:   Майсторе,


Гласувай:
0



1. valsodar - Пазарна икономика, какво да се прави ?
30.05.2008 23:53
Случайно не се сети да го питаш, люцерната негова ли е ?
Защото може да се окаже , че и майстор косач и друг да го е наел за 45 лв с уговорката да казва, че е 55 ! :)
цитирай
2. luki - Жалко, че не го попитах и за това?!
31.05.2008 00:51
Бог знае, какво щеше да ми отговори. Да се чуди човек- да плаче или да се смее.
цитирай
3. valsodar - Утре ще ми дойде един и на мен
31.05.2008 01:37
в къщи - за банята.
Та , викаш, ако има полепнала люцерна по него да не го наемам ?
Твоят ще да е.
Да ти го връщам ли или да си го бия тук на място ?! :)
цитирай
4. american - Основна грешка
31.05.2008 08:13
Това е нещто, което вече си научила - първо се пита за цена и срокове. После се пита какво ще направим ако не ми хаерсва резулатата. И аз съм правил ткива грешки, даже веднъж щах да почна работа без да ми е съвсем ясно колко е заплатата.
цитирай
5. анонимен - една бургазлийка
31.05.2008 09:41
Баш майстори на път и под път. Наистина е трудно да попаднеш на свестен. Ако някой е от Бургас и му трябва свестен майстор за ВиК, ел. фаянс и теракот - мога да ви препоръчам моят. Човека, работи много добре, казва ти предварително колко ще ти стува горе долу / защото в процес на работа винаги излиза нещо, за което в момента не се сещаш , че трябва да се направи/, накрая когато всичко е готово ти показва тетрадка в която е записал чинно , какво е направил и колко му е струвало. Евала - наистина се оказа Майстор с главно М, дори му дадох над парите, които поиска защото останах много доволна от работата му и сега винаги го препоръчвам на познати...........
Така, че се намират и свестни хора, за които е чест да се наричат Майстори, а не само като в онзи лаф "Казвам ти Майстор, щот не ти знам името"
цитирай
6. usmivkata - Ееееех, зодийо...
31.05.2008 10:02
що не му каза на тоя майстор, че ще го изтипосаш във вестника...;)))
цитирай
7. benoa - Ами
31.05.2008 13:09
какъв майсторлък има при наливането на бетона, закво да му похабявате таланта с елементарни операции :)
Ако някой ми каже, че е останал доволен от майстора си има една голяма бира от мен. Не стига, че са немарливи, ами са и дефицит. Истинските майстори работят на едро в строителството, тези домоходците 99% са самозванци и мързеливи.
цитирай
8. eien - Поредното потвърждение, че българинът не
31.05.2008 17:43
държи на думата си, говори на ангро и го мързи. Едва ли само люцерната му е била причината за неявяването!
цитирай
9. luki - Никак не ми се иска да обобщавам, че българина е мързелив...
31.05.2008 21:57
Та аз съм българка! Е, .....люцерна нямам!
цитирай
10. анонимен - коментар
25.09.2008 18:20
аз ще работя като дюлгер и съм възмутен от
отношението на мъжа и жената към колегата!
цитирай
11. анонимен - коментар
25.09.2008 18:20
аз ще работя като дюлгер и съм възмутен от
отношението на мъжа и жената към колегата!
цитирай
12. анонимен - коментар
25.09.2008 18:20
аз ще работя като дюлгер и съм възмутен от
отношението на мъжа и жената към колегата!
цитирай
13. анонимен - коментар
25.09.2008 18:21
аз ще работя като дюлгер и съм възмутен от
отношението на мъжа и жената към колегата!
цитирай
14. анонимен - коментар
25.09.2008 18:21
аз ще работя като дюлгер и съм възмутен от
отношението на мъжа и жената към колегата!
цитирай
15. balgarski7vinarki - това не е възможно
18.04.2012 20:26
Както и да е.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: luki
Категория: Новини
Прочетен: 95542
Постинги: 38
Коментари: 62
Гласове: 389
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930