Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2008 20:52 - Както се казва да тегля по една майна на всички и да си гледам работата
Автор: luki Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1733 Коментари: 4 Гласове:
0



Хей, здравейте!
Тъй като поразгледах тук там, а и по прочетох това онова ми се ще да по напиша нещо. Първо аз съм от хората дето не обичат да го правят на глупак, а то, какво се получава- ами точно това. Навсякъде все на глупаци ни правят и което е най- лошо всеки си мисли, че те е преметнал и хоп- той е най- умният. Омръзнами, чувате ли, омръзнами. То не беха тъпотии, то не беха всякакви дивотии, какво още трябва да направи човек, че да не го правят на прост??????? Ето сега питам? Какво?
Не случайно отдавна са казали хората "с наглос към прогрес", ама като не съм възпитана така, какво да правя, а?
Да мълча и да ме правят на балама, все едно не съм се сетила?
Това е то- по типично български и аз освен да кажа, ами, че те политиците са ни виновни. виновни са за това, че нямаме възпитание. виновни са за това, че всеки се прави на нещо, което не е. Виновни са за това, че простотията и безхаберието вече е стигнало своя епогей. Така ли? Или и аз като другите да стана нагла и безочлива, тъпа, проста и безкомпромисна и да не ми пука от нищо. Както се казва да тегля по една майна на всички и да си гледам работата. Важно е ти да оцелееш. Не е важно през, колко трупа ще минеш и колко хора ще нараниш. Арно, много арно, важно е Ти да оцелееш. Да станеш богат, влиятелен и без съвест, но пък Човек. На къде вървим се питам понякога и как ще възпитаваме децата си. Интересно ще ми бъде, в какво те ще вярват, след като родителите им не вярват в нищо и никой, освен, разбира се в негово величество Еврото. Съвестта не се кодира вече, а за принципите и честността - не ми се говори.
Ето това е? Важното е да си прост и нагъл, а от там всички пътища са отворени за твоя просперитет.
Да ни е честита новата ценностна система?????!!!!!!!


Тагове:   както,   казва,


Гласувай:
0



1. usmivkata - :))))))))
23.02.2008 21:48
Я да видя аз кой ми те ядосва?! Дай го да го изям с парцалките! ;)
Виж ся, няма смисъл да се ядосваш, важното е да се запазиш добър човек, какъвто си. Колкото повече слънчеви и усмихнати хора като теб, толкова по-добре....напук на всичко.
Поздрави!
цитирай
2. luki - Мерси!!!!!!
23.02.2008 21:52
А ти как си? Благодаря за хубавия коментар.
цитирай
3. usmivkata - (:
23.02.2008 23:00
...ами..лекувам се..и гледам Евровизия ;)
Хубава вечер!
цитирай
4. eien - Съвестта не се кодира, или
31.05.2008 17:45
не се котира.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: luki
Категория: Новини
Прочетен: 95503
Постинги: 38
Коментари: 62
Гласове: 389
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930