Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2007 14:40 - Кучето- най- добрият приятел на човека
Автор: luki Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1225 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.11.2007 14:41


Хората много обичат да споделят мислите си. Обикновено всеки гледа да намери начин просто да излее душата си пред някой, а когато насреща няма такъв, еми затова е и блогът. Какво ли не съм писала в моя блог! С какво ли не съм се занимавала, като теми де...., но сега ми се иска да разкажа за моето осиновено куче. То е осиновено, защото е улично превъзходно и обикновено ме чака пред входната врата. Идва само при мен и ми дава да го галя и аз да ви кажа съм доста привързана към него. Гадното в случая е, че това сладко и безащитно същество пристигна при нас, на нашата улица благодарение на един съсед. За които в последствие разбрах, че хобито му е да си взима малки кутрета, а после да ги изоставя, когато пораснат. С някой свои любимци, той дори се е разделял и по доста страшен и гаден начин- просто ги застрелва. Най- тъпото от цялата тази история е, че когато веднъж го заговорих, той с голяма гордост каза: "Мен ме обичат само кучетата!"
Според мен обаче, ако тези сладки същества можеха да говорят, надали щяха да подкрепят това твърдение. Колко заблуден е човек? Колко жесток може да бъде?
А нали едни много мъдри хора, някога, някъде са казали, че кучето е най- добрият приятел на човека.
Поне аз мисля така...........................................!


Тагове:   най,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: luki
Категория: Новини
Прочетен: 95485
Постинги: 38
Коментари: 62
Гласове: 389
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930